ANMÄL DIG HÄR till ALLA 8 IDROTTER och AKTIVITETER!!!
SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Ekerö IK
Innebandy
IB - 2012/2011/2010 Flick

2012/11/10 Flick » Eventpass
 
Tid:lör 08 februari, 11:30 - 17:00
Plats:Mälaröhallen
Samling:lör 11 januari, 11:30
Aktivitetsinfo:Obs datumet är ändrat från tidigare kommunicerat 11/1 till 8/2. /Emma

Det är vår tur att hjälpa till vid herrmatchen i div 1, se schema nedan samt instruktioner. Tjejerna kommer klara av mycket själva, men bra om någon vuxen är på plats vid varje typ av pass. Herrarna spelar mot Tullinge kl 14:00, kom gärna och titta!

Upplock 11:30-14:00
Gloria
Lisa

Sargvakt 13:45-16:15
Zuzanna
Aditi
Moa
Aina

Entre 13:00-15:00
Natalie
Agnes

Nedplock 15:30-17:00
Vilhelmina
Ella


Om tiden inte fungerar så byter ni i första hand med varandra, kontakta Emma vid frågor kring schemat.

Information från föreningen

Instruktion till Eventschemat för Div 1 Herrmatcher

Eventgruppen i Ekerö IK Innebandy jobbar med att skapa en inramning på våra A-lagsmatcher för herrarna i Division 1. För publiken, spelarna och våra sponsorer. Det bidrar till mer publik till matcherna, och att våra egna unga killar och tjejer kommer och tittar på matcherna för att få idoler i vår klubb och tycka att innebandy är ännu roligare att spela. Alla träningsgrupper får ett par matcher var för att vara en del av Eventgruppen under säsongen, vilka matcher din träningsgrupp har ser man i bifogat schema. Det finns fem olika ansvarsområden i Eventschemat, vad det innebär beskrivs här nedan.

Allmän information

Det är mellan 10-12 pass i eventschemat under en match. Ett pass = en person

Ni i tränargruppen ansvarar för att kalla spelare/föräldrar till dessa pass.

Beroende på spelarnas ålder.
En del av dessa uppgifter kan inte mindre spelare/barn göra själva, utan en förälder behöver närvara.
Men självklart får era spelare/barn vara med och hjälpa till.

På varje match kommer en Eventansvarig från Eventgruppen att vara på plats för att instruera närmare vad som förväntas och vad som ska göras

Upplockning

Ansvarar för att sätta upp sargen (om inte sargen redan är på plats efter en tidigare innebandymatch), placerar ut stolar till avbytar-/utvisningsbås/sekretariat, sätta ut beachflaggor och väggvepor. Instruktion på placering av detta tas på plats tillsammans med Eventansvarig.

Sargvakt

I varje hörn sitter 1-2 personer under hela matchen, vars ansvar är att ordna till sargen ifall den hamnar snett eller rasar. Man torkar även torrt på golvet om domaren anser att det behövs. Vi har på oss västar och förses med handdukar/moppar att torka med. Tiderna i passet är måstetider, men förslagsvis hjälper halva styrkan till med upplockningen av sarg, och andra halvan med nedplockningen av sarg (om det behövs). Passets tid kan alltså utökas av er om ni tror att det kan vara av värde.

Entrévärdar

Vi tar en entréavgift av åskådare till Div 1-matcherna, och vi står i anslutning till entrén.
Entréavgiften är 60 kr (17 år), Ledare i EIK Innebandy, barn och årskortsinnehavare går in gratis.
Årskortsavgift är 500 kr. Swishlapp finns på plats.

Café

Ett par matcher ligger utanför ordinarie caféschema, som vi bara har på lördagar i Mälaröhallen. Det innebär då att ansvaret ligger på Eventgruppen att ordna med Cafét. Öppna cafét, bemanna/försäljning, samt stänga cafét

Nedplock
Ansvarar för att ta ned sargen (om det inte är någon innebandymatch efter), tar bort stolar från avbytar-/utvisningsbås/sekretariat, ned med beachflaggor och väggvepor m.m. Vart detta placeras instrueras på plats av Eventansvarig.

<< Tillbaka

Kommande matcher
Spelade matcher
 
 
EIK Innebandy sociala medier
Ekerö IK Sponsorer
EIK Innebandy SPONSORER
 
Handla här